Orange staje się oficjalnym partnerem AS Monaco w sezonie 2013/2014 – 2014-2015. AS Monaco poinformowało, że podpisało kontrakt z wiodącym operatorem telekomunikacyjnym.
Orange i AS Monaco mają nadzieję dostarczyć nam emocje w każdy weekend tysiącom fanów, oferując fanom ASM wszystkie spotkania Ligue 1 na żywo oraz na ich telefonach, tabletach.
Logo partnerstwa będzie widniało na nośnikach reklam i innych związanych reklam przy stadionie.
W ramach partnerstwa, Orange i AS Monaco otworzy edycję Orange Football Challenge gdzie piłkarze w wieku od 13-15 lat będą mogli wystąpić w tym turnieju. Ten turniej obejmuje 8000 młodych amatorów piłkarskich.
Orange to międzynarodowa marka telefonii komórkowej. Świadczy usługi w 35 krajach. Razem ma 147 mln klientów (12.2011). 19 września 2005 marka Orange została wprowadzona do Polski przez operatora PTK Centertel. Marka ta zastąpiła markę Idea. Marka Orange należy do France Télécom, m.in. głównego udziałowca w TP S.A. Jest liderem na polskim rynku z ponad 14,4 mln. klientów.
No to super.
Może na orange sport teraz częściej Monaco będą pokazywać 😀
Pewnie tak.